Pierwsze złudzenie na kliencie można zrobić jedynie raz. Czy by na pewno? Zadaniem wręczania potencjalnym klientom prezentów jest sprawienie, aby w zasadniczych momentach, zastanawiając się nad wyborem kontrahenta, myśleli właśnie o naszej firmie. W tym celu można zdecydować się na zakup różnych gadżetów, takich jak długopis, notes, piłeczka antystresowa czy organizer książkowy.
Dla osób ceniących sobie pozytywne złudzenie, jakie mogą zrobić na klientach kalendarze książkowe są perfekcyjnym wyborem. Niebanalne, użyteczne i zapadające w pamięć. Podczas gdy długopisów można posiadać kilkanaście i szybko zgubić połowę z nich, kalendarz zostaje z nami przez cały rok. Rok, podczas którego klient codziennie spogląda na logo naszej firmy.
Produkcja kalendarzy książkowych skupia się na dostosowaniu do potrzeb klientów oferując spersonalizowane kalendarze i organizery, które stanowią perfekcyjny prezent częstokroć businessowych. Jest to bardzo oficjalny prezent, z nutą osobistego wpływu. Podarowując klientowi lub pracownikom tego typu upominek okazujemy, że kontakt jest dla nas cenny i że jesteśmy gotowi zainwestować we słuszny prezent.
Równie ważne, jak dawanie pozytywnych sygnałów klientowi jest okazywanie pracownikom, że firmie, dla której pracują, zależy na wizerunku i że dba o to, w jaki sposób jest odbierana. Kalendarz książkowy dla firmy, niezależnie od tego, kto ma go otrzymać, ewentualny klient czy obecny pracownik, jest gustownym i przemyślanym prezentem, który spodoba się i zapadnie w pamięć wielu osobom.
Sprawdź: również zobacz.